Regulamin Zamówień Internetowych
1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług, świadczonych przez firmę Ośrodek Rekreacyjno-Szkoleniowy Sokołda Witold Dawidziuk (zwaną dalej: „Dostawcą”).
- Klientem Dostawcy może zostać każda osoba pełnoletnia. Zamówienie usługi dla osoby niepełnoletniej może dokonać jedynie jej prawny opiekun, który bierze pełną odpowiedzialność za efekty stosowanej diety.
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przygotowania i dostawy cateringu okolicznościowego zgodnie ze złożonym zamówieniem. Osoba składająca zamówienie potwierdza jednocześnie, iż zapoznała się i akceptuje wszystkie postanowienia powyższego regulaminu.
- 2 Zamówienie
- Zamówienia przyjmowane są do 15 grudnia 2020
- Składający zamówienie potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje wszystkie warunki niniejszego regulaminu.
- Zamówienie cateringu następuje drogą telefoniczną, poprzez wypełnienie formularza zamówienia dostępnego na stronie www.zajazdsokolda.pl . Po wypełnieniu formularza zamówienia, Dostawca może skontaktować się z klientem telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia szczegółów zamówienia oraz płatności.
- Dostawa cateringu następuje w dniu 23 lub 24 grudnia 2020,
- W przypadku zamówienia produktów garmażeryjnych na wagę ostateczna wartość zamówienia może różnić się o kilka złotych od ceny z koszyka. Spowodowane jest to tym, iż są one ważone z dokładnością co do 0.01kg przed samą dostawą.
- Biuro Dostawcy przyjmuje zamówienia telefoniczne od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 9 do 17. W tych samych godzinach prowadzona jest również bieżąca obsługa klientów. Kontakt telefoniczny możliwy jest pod numerem telefonu 605 994 937
- W trakcie składania zamówienia zamawiający jest zobowiązany podać wszystkie niezbędne informacje do realizacji zamówienia.
- 3 Płatność
- Zamawiający zobowiązany jest dokonać płatności bezpośrednio na konto bankowe (do 20 grudnia 2020) Zajazdu Sokołda Alior Bank 58 2490 0005 0000 4500 6910 5723 lub przy dostawie zamówienia.
- Płatność przy dostawie jest możliwa wyłącznie gotówką
- Płatność przy odbiorze możliwa jest gotówką lub kartą płatniczą
- 4 Dostawa
- Dostawa zamówienia odbywa się w dniach 23 – 24 grudnia 2020 8:00 do 16:00
- Szczegóły dostawy ustalane są z Klientem indywidualnie podczas rozmowy telefonicznej przed dokonaniem płatności.
- Dostawa na terenie Białegostoku, Supraśla, Wasilkowa, Ogrodniczek i Grabówki jest bezpłatna. Opłata za dostawę poza ten teren ustalana jest indywidualnie drogą telefoniczną.
- 5 Zmiany i anulowanie zamówienia
- Klient uprawniony jest do zmiany zamówienia w części dotyczącej: adresu dostawy, rodzaju zamówienia. Zmianę uważa się za dokonaną z chwilą otrzymania przez Klienta od Dostawcy wiadomości zawierającej jej potwierdzenie.
- Klient uprawniony jest do anulowania zamówienia/ rezygnacji do dnia 6 kwietnia 2020
- O zamiarze zmiany Klient zobowiązany jest powiadomić Dostawcę telefonicznie w godzinach pracy telefonicznej obsługi klienta lub mailowo na maila kontakt@zajadsokolda.pl w wyznaczonym czasie.
- 6 Reklamacje
- W razie niezgodności przedmiotu zamówienia lub sposobu jego realizacji z niniejszym regulaminem lub złożonym zamówieniem, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
- Reklamacja powinna zostać złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem kontakt@zajazdsokolda.pl lub telefonicznie pod nr telefonu 605994937.
- Gdy reklamacja została złożona droga telefoniczną: z chwilą przekazania jej treści przedstawicielowi Dostawcy, dostępnemu pod numerem telefonu, wskazanym w ust. 2 powyżej.
- Gdy reklamacja została złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej: z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia reklamacji.
Dostawca jest zobowiązana do rozpatrzenia reklamacji w terminie 5 dni roboczych. W przypadku uwzględnienie reklamacji Dostawca zobowiązany jest do wymiany pozycji będącej przedmiotem reklamacji, po wcześniejszym uzgodnieniu z Klientem terminu wymiany.
- W przypadku stwierdzenia przez Dostawcę, że reklamacja nie jest zasadna, w szczególności z uwagi na zgodność przedmiotu reklamacji z zamówieniem, Dostawca poinformuje Klienta o fakcie nieuwzględnienia reklamacji w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych przedstawiając stosowne uzasadnienie.